Cup of company

De kracht van duidelijkheid: een website die past bij wie je écht bent.

Cup of company helpt bedrijven door onzekere periodes heen – denk aan reorganisaties, fusies of wanneer er intern iets wringt. Achter deze naam schuilt iemand met visie en mensenkennis. Dat kwam op de oude website nog niet tot z’n recht.

In Beeld - DidyDesign - Cup of company

De vraag

De aanleiding voor een nieuwe website kwam vanuit een opleiding bij GroundWork: als onderdeel daarvan moest er een nieuwe online presentatie komen. Maar dat riep meteen een diepere vraag op: Wat doet Cup of company nou precies en hoe vertel je dat helder aan de buitenwereld?

In Beeld - DidyDesign - Cup of company

Onze aanpak

We zijn niet begonnen met bouwen, maar met denken. We gingen samen terug naar de basis: wat doe je precies, voor wie en wat maakt jou uniek?

De visuele stijl was deels al bepaald: de bestaande paarse kleur en lettertype moesten blijven. Daar maakten wij een moodboard bij en zo kozen we nieuwe, aanvullende kleuren die vertrouwen en professionaliteit uitstralen.

Het resultaat

De nieuwe website van Cup of company laat nu precies zien wat er zo waardevol is aan haar werk. Het is overzichtelijk, persoonlijk en straalt rust en vertrouwen uit. En misschien nog wel belangrijker: het proces gaf de klant zelf nieuwe inzichten in haar eigen aanbod en positionering.

We zijn blij met een mooi eindresultaat.

In Beeld - DidyDesign - Cup of company

Klanten Zeggen